Dumma dig!

Har haft jätte trevligt med Mirandah ikväll, var riktigt kul att hon kom hit och titta på film, åt middag och bubbla massor av nonsens (låter som en date hahaha).

 Dock så är jag arg på Jacke för att han har så bra framförhållning och nu ska sova hos Markus. Jag HATAR att sova ensam hemma här i lägenheten... HATAR HATAR HATAR! Är nästan extremt mörkrädd och tycker han är jättedum som inte kunde sagt tidigare att han skulle sova där eftersom han tydligen bestämt tidigare ikväll att han skulle göra det. men det passar sig tydligen att säga det när jag ringer efter att Mirandah åkt hem. Hon hade ju liksom kunnat sova kvar här annars. Har ingen som bor i närheten som skulle kunna komma hit och hålla mig sällskap. Får helt enkelt sova i soffan inatt, sätta på en film och lägga mig bekvämt så somnar jag förhoppningsvist. Av någon konstig anledning tycker jag det känns tryggare att titta på tv:n och somna där än att ligga i sängen och kolla film på datorn. Kanske för att tv:n är så stor vad vet jag...

Nåväl var bara tvungen att ventilera mig... Missförstå mig inte, för Jacke är världens bästa pojkvän annars men jag tycker ändå han är dum som inte kunde ringt mig lite tidigare med tanke på att han redan bestämt sig klart och tydligt för att sova där.


våra ljus på vardagsrumsbordet, bild tagen av Jacke

din åsikt, mjau!
Postat av: C

Sånt kan vara väldigt irriterande ibland. =/ hoppas du lyckades somna ändå :)

2008-11-29 @ 09:26:07
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0