Det kommer, det kommer...

Jag vet att det varit lite dålig uppdatering häromkring idag, eller ja... ingen uppdatering alls haha! Men det kommer, det kommer.. jag håller nämligen på och sätter ihop julklappstips för lite mer "budget"-pris för oss stackare med liten inkomst och er studenter som kanske inte har mer inkomst än studiebidraget! Ni andra får förstås också inspireras haha! Dessa julklappar passar de flesta, kille som tjej!

Själv behöver jag bara köpa en julklapp till min familj, då vi "vuxna" (ja, jag räknades också som vuxen förra året då jag fyllde 18 en vecka innan jul...) började med en ny tradition, som jag tycker suger, då vi bara köper en present som kan passa både en kille och tjej för att sedan märka dessa med ett nummer, sen skriver man numrena på lika många lappar som presenter, drar en lapp och sen få presenten med det numret man dragit. Så man får alltså bara en julklapp. Jag gillar julklappar okej?! Det är mycket roligare att köpa personliga julklappar med en fin tanke bakom till var och en, istället för något som kan passa alla. Det är ju liksom en del av julen, tycker i alla fall jag.

Och nu ska ni få höra vilken otroligt rolig present jag fick förra året (hoppas ni förstod ironin); jo det var nämligen så att min ena syrras man var lite fantasilös, för liksom vad kan passa både en tjej och en kille? ja du, ett roligt sällskapsspel, ett "gör-latte-hemma-set", presentkort på H&M eller Åhléns, listan kan göras lång enligt mig.. Så han kom på en briljant idé, enligt honom då. Så när jag då sitter där och ska öppna min julklapp, full av förväntan, så ser jag efter att ha slitat av pappret att där i låg en..... brandsläckare?! En brandsläckare att ha i hemmet. Jag är inte otacksam på något vis för det är väl bra att ha... men helt ärligt, kom igen?!

Haha ja så gick det till julen 2007 hos familjen Danielsson... denna jul ska jag troligtvis spendera med Jacke hos hans far med hans syster och hennes kille också. Nåväl, snart kommer julklappstipsen i alla fall, so long så länge!



din åsikt, mjau!
Postat av: Sarah

hahaha brandsläckare! :D hade vi inte haft nån hemma hade jag lätt gett en till farsan

2008-11-26 @ 23:26:58
URL: http://estailo.blogg.se/
Postat av: sandra

åh, så fina örhängen!

2008-11-27 @ 18:42:42
URL: http://marinoni.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0