Dags att ta tag i städningen...

Ja det är verkligen dags men jag orkar verkligen inte, känner mig extremt lat och kommer ingen vart.. mitt ass har växt fast i datastolen. Tyvärr. Haha nej men jag är för lat för mitt eget bästa idag faktiskt. Måste ta mig själv i kragen nu och sluta komma på massa dålig ursäkter för att börja som att jag ska sminka mig först, leka lite i photoshop, titta lite på TV.. jag ni fattar poängen. Bara att jag skriver det här är en lite ursäkt för att slippa börja städa. Jag är dålig, riktigt dålig.

Lägger upp ännu en ego bild, haha... men jag älskar mina nya örhängen! De är så fina!


din åsikt, mjau!
Postat av: Josefin

å likadant problem har jag... men nu måste jag verkligen ta tag i städningen :P

Men så kul å pilla runt på datorn jue! :p

2008-11-28 @ 13:12:03
URL: http://josefinjag.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0