Brun utan sol

Japp, jag har gått och blivit rädd för solarier. Huden åldras i förtid och man kan faktiskt få olika hudsjukdomar (hudcancer!!), dessutom om man solar mkt kan man få såkallad "läderhud", ja ni hör ju hur det låter. Inte allt för lockande. Så jag har bestämt mig för att ta en annan väg här i livet: javisst - Brun utan sol. Var inne på Kicks idag och frågade en i personalen (som förövrigt såg ut att ha just läderhud + extremt mycket Restylane i läpparna = grymt fult) om vilken man ska ha och så.. De dyrare är förstås bättre än de billigare men jag tog den bästa under 200 kr (160 kr kostade den) och har nu prövat att smörja in hela kroppen med den. Och det funkar, faktiskt rätt bra, var rädd för att bli fläckig och ojämn men det var hur enkelt som helst!

Är trött på att vara blek + rädd för solarier = brun utan sol!
Den jag köpte heter L'Oreal Sublime Bronze Self Tanning och är en sådan där pump som man har tvål i ni vet...


Den längst till vänster är det jag har!

din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

Bra där! Solarium är Otroligt Ohälsosamt! Hoppas den funkr bra, lóreal, ja hade nån sån därifrån för länge sen, den va bra den....:)

2008-11-20 @ 12:12:56
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: KusinVitamin

Niveas brun utan sol fläckar inte :D

2008-11-20 @ 22:39:59

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0