Beyond Retro & Fika

Ja igår var jag ju som sagt med Mirandah på stan, det var såååå kallt! Alltså jag skojar verkligen inte, det var svinkallt! Vi gick i alla fall till Beyond Retro, jag hade dock inte så mycket pengar som jag trodde så det blev inga köp... men en skitfin baseballjacka hittade jag som jag önskar mig i födelsedagspresent ;) Den var blå och glansig och jättesnygg! Mirandah hittade lite allt möjligt som hon ville ha där, bland annat en klänning och vita spetshandskar.

Sen begav vi oss mot Ringen och där köpte Mirandah nya trosor sen åkte vi vidare, då till Hornsgatan och cafét Fåtöljen. Där tog vi först varsin latte i väntan på Emma, jag drack chailatte då jag haft skumma cravings för det på senaste... men jag måste erkänna att jag tycker nog inte att chailatte är så jäkla gott som alla andra bloggerskor snackar om? Jag har druckit det förut, ochtyckte då att det var för sött... men jag tänkte att det kanske bara var det cafét som gjorde den så. Men nu när jag drack den igen så måste jag säga att den är fan för söt alltså! Det är lite gott men efter ett tag blir man bara fed up with it.

Jaja i alla fall som kom Emma sen vid 5 tiden och då beställde vi alla varsin pastasallad, som var grymt goda! Sen satt vi och bara snacka en massa innan det var dags att dra sig hemåt vid sjutiden =) mkt trevlig dag!

Alla bilder är snodda av Mirandah



en smått osmickrande bild på mig


mmm pastasallad!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0