Bamboohoops

Hm. Nu finns de på Glitter också. Blir så trött, allt jag diggar ska alltid bli helt överexploaterat och nu finns de överallt. Jag tyckte de var snygga när de var lite mer hiphopkänsla över dem, eller vad man nu ska kalla det.. men nu har var och varannan kid dessa örhängen hängandes på sina öron och ja, det blir inte lika kul då tycker jag. Kalla mig töntig men det är faktiskt så jag känner.. Visst det är klart att man ska ha på sig det man tycker är snyggt och skita i vad andra har. Sådan är jag också, men vissa saker blir inte lika snyggt när alla har det. What's the fun in that? Diggar fortfarande doorknockers så de "trekantiga bamboohoopsen" kan jag fortfarande ha. De är grymt snygga! I alla fall, detta är anledningen till att jag hellre gör egna smycken än köper! För då är det endast jag som har dom vilket gör det hela mycket roligare =)


din åsikt, mjau!
Postat av: NETT

håller med!!!

2008-11-15 @ 00:15:47
URL: http://annettek.blogg.se/
Postat av: Fatima

Kan kanna detsamma1 Det ar sa trakigt, men det ar sa i Sverige. Har en nagot sa vill alla ha det.

2008-11-15 @ 22:38:16
URL: http://hardknockliife.blogspot.com
Postat av: Fatima

Såg föresten att du ville köpa de där fyrkantsörhängena från Natalifikas.blogg.se men om du fortfarande vill ha dom så kan du köpa dom av mig.

2008-12-03 @ 16:46:47
URL: http://hardknockliife.blogspot

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0