Äntligen!

Jag drar en lättnadens suck då jag nu ser att fler har budat på mina adidaströjor på Tradera! Känns ypperligt bra då jag vill få iväg dem för åtminstone lite mer än 100kr/st... Hoppas på att det blir en vild budgivning imorgon innan de går ut på kvällen, att några stycken sitter där hemma och tänker "Jag ska banne mig ha den där tröjan, kosta vad det kosta vill!!" Hahaha...

Nämen ärligt talat så behöver vi verkligen pengar här hemma och jag får ju defenitivt inte mycket i lön denna månad så.... ja, ni hajjar. Det blir bara mer och mer påtagligt varje dag att jag inte tjänar något eget.. är så otroligt besviken på det där jobbet jag hade. Var så glad ju för att jag äntligen hade fått jobb så helt plötsligt får man veta att de ljuger om lönen och att organisationen är oseriös etc. Så otroligt tråkigt, men det är bara att ta sig i kragen och ge sig ut på "arbetsmarknaden" igen, suck.. Men vänta nu detta skulle vara ett positivt inlägg?! Hahaha... typiskt också...


din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Ja ja föredrog också hylan nedanför, eller hur den sitter ihop (man kan välja själv vilka delar man vill ha och sådär) men just på bilden ovnaför visades et skrivbord i själva hyllan, den delen gillade ja :)



De ska int var för tomt och inte för kaosaktigt, jag mår typ dåligt i miljöer med kaos. Känns som allt blir så stökigt och tar så mycket plats och då får ja typ småt panik haha

2008-11-16 @ 12:09:07
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0