Tisdag

Hade stört ont i huvudet igår.. kändes verkligen som att det skulle sprängas.. så sista kvarten av houseklassen satt jag och tittade på.. men jag höll igång i 2 timmar och 45 minuter i alla fall :)
Men sjukt ont i huvudet hade jag.. hela vägen hem... kändes som att det tog minst 3 timmar att komma hem. Det sög riktigt hårt kan jag lova. Gulle Jacke hade i alla fall städat och gjort fint här hemma, sen så lagade han mat också <3
Det var toppen
, eftersom jag själv inte var kapabel till särskilt mycket mer än att ligga ner.

Haha Sabina är så rolig.. mitt i klassen när vi har lite fri träning på en golv-pryl så kör hon ett house steg fram till mig och böjer sig ner och stirrar på mina skor. Hon sa ingenting. Så jag vände på min sko så hon såg undersidan, då sa hon "hm, spännande" sen dansade hon iväg igen?  Haha, sen skulle vi göra en övning där man ska härma varandra om jag ska fatta det kort. Men Sabina kom inte på vad det hette, hon sa "Nu ska vi göra.. hmm.. Följa.. apa? Apa, följa? Följa tong?" så jag sa "Följa John?" , haha.. det var det hon menade...  det lät så stört, jag tror hon menade "härmapa" och "följa john", men blandade ihop lite så att säga...


bild från träningen
image191


Idag är jag hemma från skolan pga hur jag mådde igår.. Jag fick sådär ont i huvudet och illamåendet för att jag varken sovit ordentligt eller ätit ordentligt. Så jag kände att jag behövde sova ut så att det inte händer igen.
Fick även reda på av Mikaela som är i skolan att våran mentor Roffe och en till lärare vi har som heter Olle har fått sparken, de får alltså inte jobba mer på våran skolan efter den här terminen. De var tydligen inte tillräckligt kompetenta? Hm, jag gillar inte våran nya rektor. Men i alla fall så de ska tydligen sluta nu på en gång enligt dem själva? För att de tagit illa upp eller något? Sjukt jobbigt om man har rester eller liknande i något av ämnena? Så kan de ju inte göra, betygen är ju inte ens satta?! Hm.. får se vad som händer framöver..
Vi har ju heldag med Olle imorgon , och han ska inte komma dit, men jag och Mikaela ska till skolan i alla fall för vi ska fota till projektarbetet utomhus! Hoppas det blir fint väder :)

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0