Svinninge + Söder

Först idag bar det ut till svinninge... skulle sy jeansshorts av ett par gamla jeans. Men varken de eller ett par andra kunde jag ha.. fick kriga för att få dem över lår + rumpa och sen gick de inte att knäppa... tur att jag vuxit ur dem på ett bra vis i alla fall; muskler... dock tycker inte jag att det blivit sådan jäkla skillnad, men tydligen =]

Så istället bar det iväg till träsket. Ja, ni hörde rätt; träsket. Det är en sjö som man badar i , inte ett riktigt träsk. Jag, felice och jessica badade, årets första dopp för mig och Jess! Det var jättekul eftersom det är första gången på länge som bara vi tre umgåtts. Det var på tiden säger jag. Varmt i vattnet var det också, eller itne jätte, men ganska på ytan! Så färg har man fått även idag :)

Sen åkte jag in till stan för att ha ljussättning och genrep på Göta lejon. Gick superbra så föreställningen imorgon blir troligtvis toppen. Ska ha så jäkla mycket kläder på mig bara eftersom att commercialnummret är preciiiis efter hiphopen. Nåväl, det blir säkert braaaa... haha...

Så önska mig lycka till imorgon, see you there ni som ska kolla!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0