Student? Vem? Jag?!

Okej... jag ska alltså ta studenten om 3 veckor. Det är nästan helt ofattbart.... Kommer ihåg för ett halvår, 3/4 år sen när jag satt och pratade med mina föräldrar att jag "snart" tar studenten, men det kändes liksom aldrig som att det var på riktigt. Att jag faktiskt skulle ta studenten. Jag har varit med när andra gjort det men aldrig riktigt hajjat att jag också ska göra det, att skolan faktiskt är över någon dag.
Jag längtar sjukt mycket tills studenten men samtidigt är det faktiskt lite skrämmande, för vad ska jag egentligen göra sen? Hur kommer mitt liv se ut sen? Mycket tankar.
  Men roligt ska det bli! Det kommer blir toppen!





För att snart tar jag studenten! Fy fan vad jag är bra!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0