Sista dagen på Gulan!

Ja idag var då sista dagen som rubriken säger.. Det känns lite sorgligt faktiskt för jag gillar verkligen att jobba där, jätte mycket. Tycker så mycket om dem som varit mina kollegor och ja.. jag vill hellre jobba där än gå i skolan... men men.. skolan slutar ju snart men inget jobb har man. Nåväl.

Förresten så fick jag jätte fina presenter av dem på Gulan för att det var min sista dag! Jag fick en underbar klocka som jag stått och dreglar lite över här i veckan och sen ett halsband med matchande örhängen som var sjukt coolt! it was toppen! Tack allihopa :)


Klicka på bilderna för bättre upplösning


Tränade idag också, streetjazz. Gick sådär, har sovit dåligt och är inte helt frisk men ja.. jag ser i alla fall stor skillnad på mina piruetter nu och för ett halvår sen, snacka skillnad! Är faktiskt lite stolt över mig själv :)
Förövrigt så hade Mirandah köpt en jättefin t-shirt som jag blev avundsjuk på, lyckades inte fånga den så väl på bild, men däremot Mirandah när hon stretchade!

image184

imorgon ska jag köpa hår , hejdå!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0