Perspektiv

Jag har en sak som gnager i mig, bildligt talat. Det är jobbigt som fan och jag vet inte vad jag ska göra. Det jobbiga är att jag vill inte skriva ut här vad det handlar om, men jag är jävligt kluven. Jag behöver lite råd... Men det känns som att ingen fattar..
Och jag är ledsen, för du bryr dig inte längre.

Jag fattar inte vad som hänt, varför vissa bara.. glömmer mig? Helt plötsligt så finns jag inte och det gör ont. Det gör jävligt ont faktiskt.
Imorse när jag låg och frös i sängen medans Jacke gjorde sig iordning för att gå till jobbet, då av alla stunder fick jag en konstig minnesbild. Ett minne kom tillbaka till mig från tomma intet. Ett minne jag helt glömt bort, något jag inte tänkt på. Det var ett roligt minne från länge sedan, men det gjorde mig ledsen, och det gjorde ont igen.

din åsikt, mjau!
Postat av: Flisan

Du ska inte vara ledsen du.

Vi kan sitta en hel kväll och prata gamla minnen :)

Jag har ju införskaffat en Fungerande vattenpipa i Egypten :)

2008-05-27 @ 10:32:18
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0