My little pony

Idag har jag varit i skolan och pratat med syon om betygen och allt där omkring... det gick väldigt bra och jag är så glad över att jag klarat det! Jag har klarat gymnasiet med rätt bra betyg. Vilken befrielse.

När vi var i skolan (de enda i klassen som var där var jag, Ida & Mikaela) så kulle tydligen alla treor göra en flagga per klass. Så vi skulle ju såklart göra våran, själva, eftersom ingen annan i klassen var där. Så kreativiteten fick flöda och gud vad vacker den kommer bli haha!
  Ida kom först på att vi skulle göra en regnbåge, sagt och gjort. Sen kom en lärare in och sa lite skämtsamt sådär "höhö nu är det bara en my little pony som saknas, haha" , vilket vi tyckte var en toppidé, så jag fick skissa upp en ponny haha! Såååå vacker.... haha.. sen ritade Ida ett gäng fjärilar ovanför som vi fyllde i med vackra färger! Och under regnbågen och över fjärilarna står det "IT-MEDIA". Hahaha... undrar vad de andra i klassen kommer tycka om den när den hänger på skolfasaden på studenten...



Och tidigare innan jag åkte till skolan var jag i Täby Centrum, prövade ett par jeansshorts som var sjukt snygga. Men plånboken sa prompt nej. =/


din åsikt, mjau!
Postat av: ida

den är sååå vacker våran flagga :D

2008-05-28 @ 20:32:54

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0