Lycklig

Trots bakfylla och smärre illamående, så har jag vart väldigt glad & lycklig idag. Allt har kännts bra och jag har tänk på hur bra jag faktiskt har det och vilka underbara människor jag känner, som tycker om mig också. Man måste faktiskt stanna upp en stund ibland i den stressiga tillvaron som de flesta lever i idag, och tänka efter och känna lite. Annars springer man förbi allt och hinner inte uppskatta det man har, eftersom man hela tiden blickar framåt.

Det är förstås bra att ha mål och strävan, absolut, det har ju jag med. Men som sagt så måste man ta det lugnt ibland och bara vara glad för att allt man har just nu.


Jag är lycklig för att jag har min familj, mina vänner, min underbara Jacob och för att jag snart tar studenten, min dans har utvecklats jätte mkt på senaste och jag är hälsosam & tränad. :]

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0