Inget lördagshår...

Najj, det blidde inget hår för min del.. trots att håret hade exakt samma färg som mitt eget... men det var på tok för dyrt. Trist säger jag... nåväl. Köpte i alla fall två diadem och ett vitt oversize linne som tröst. Ska till täby imorgon och köpa en hoodie och en hatt, och en halsbandskedja till mitt lilla projekt jag har här hemma! Det ena diademet var lila i samma färg som min klocka, här ska matchas!


nya linnet
image185


Är faktiskt inne i en skift period nu, jag har fått en vision och min personliga klädstil håller på att ändras sakta men säkert ... det är lite spännande faktiskt. Är väldigt inspirerad av funk och soul och jag har som sagt en lite vision om mig själv pga detta.

Jag är oroväckande blek, dags att sola snart. Tror jag ska göra det imorgon när jag ändå är i Täby C...

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0