Idag mina vänner, har jag storstädat!

I alla fall köket! Jag kan lova att det inte finns ett dammkorn där inne nu! Känns oerhört skönt nu, men det tog mig 2,5 timme... bara köket då alltså! men sådant måste göras! Man kan inte leva bland för mycket smuts, det är äckligt och man kan säkert få någon läskig sjukdom på köpet. Så många sjukdomar och skit som det finns nu.... :/
Har även vikt tvätt förresten, haha...

Nåväl, dags för mitt första mål sen klockan 11 imorse... snabbmakaroner med ost blir det... nyttigt och bra, eller inte. Har faktiskt städat och haft mig nästan hela dagen, har tagit det lugnt också eftersom det var det som var meningen med min lilla time-out.


Här är lite streetart utanför Danscenter



din åsikt, mjau!
Postat av: Alexandra

åh jag skulle också behöva storstäda ;D

2008-05-22 @ 22:47:10
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0