Groggkväll & världens bästa pizzeria

Ja det blev ännu en kväll men alkohol igår, fast vi satt hemma hos oss. Henke och maja kom hit och käkade pizzaplanka från våran pizzeria. Våran pizzeria är verkligen bäst i världen, dels för att dom alltid är sjukt trevlig och bjuder på kaffe och sen förstås för att dom har sjukt stort urval av pizzor och lite annat, och för att pizzorna är BÄST. Haha Henke ville byta ut sin pizzeria vid honom i kungsholmen till våran, men det får han fan inte haha! Den är vår!

Sen satt vi här och drack grogg & öl.. vi snacka, lyssna på musik och sen kollade vi i slutet av kvällen (klockan var kanske 3 ,4 då?) på Up in Smoke Tour 2001... ni som är "hiphopare" eller vad man ska säga vet vad det är! Sjukt grymt att ha gått på en av de konsertena alltså.. Rätt mycket nostalgilåtar haha... så vi hade lite allsång också. =]

Sen vid fem åkte Maja & Henke hem , då började jag må dåligt som fan.. allt snurrade stört mycket haha.. det var stört jobbigt! För mycket groggar, skulle låtit bli den siste haha... Så idag mår jag ju som jag förtjänar så att säga ;)
Piggnade dock till efter duschen & nu är jag jätte vacker i leggins, den ni!



din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0