Besviken

Jupp gissa vad, jag kom inte in på Kulturama. Känner mig rätt besviken faktiskt.. mer ledsen än vad jag trodde att jag skulle bli. Dock så hann jag ju bygga upp förväntningar tills idag, så ja... Fast det flesta som var där hade faktiskt antingen gått gymnasie med inriktning dans eller någon slags förberedande danslinje så jag borde ändå vara rätt stolt som tog mig till andra dagen. Jag har ju bara kört kvällsklasser liksom och inte alls särskilt mycket klassiska ämnen (balett, jazz..) .

Ska ju söka till Danscenters danslinje snart också så vi får ju se hur det går då.. kommer vara betydligt bättre på jazz då eftersom jag ska på Daniels kurs med jazztekniker, streetjazz och auditionträning två veckor innan precis. Hoppas på bättre där...

Men men... kommer jag inte in i år så lär jag ju definitivt komma in nästa år om jag fortsätter med kvällsklasserna de kommande två terminerna :)



din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0