Tacos och ratatouille

Jag och Jacke har då ätit tacos till middag, väldigt gott! Nästan lite för gott... tryckte i mig den sista som om jag inte visste när jag skulle få äta igen... jag måste sluta med detta groteska ätande! Eller alltså jag ska ju inte sluta äta, men däremot sluta äta för mycket hela tiden!! Nej usch på mig... hur kan jag stoppa i mig så mycket? Nog för att jag har bra ämnesomsättning och knappt lägger på mig något, men min ämnesomsättning lär väl ha en gräns tror jag... Nej på med självdiciplinen igen! Gah!

Har kollat på filmen ratatouille också, der var en bra och mysig film! Och sjukt snyggt animerad, oh my god säger jag bara.. Pixar blir bara bättre och bättre! Längtar till nästa film Wall-e ! haha den söta lilla roboten...

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0