sneakers <3

Jag älskar sneakers, dock så har jag inte pengar till att köpa de jag skulle vilja ha, men skulle jag vara rik... skojar inte om jag säger att jag skulle ha en lägenhet som Jackes bara till att ha sneakers i... Fy fan vad härligt!
Jag är precis som de flesta andra när det gäller shopping... vill bara ha mer mer mer! Dock så tror jag inte att shopping ger dig mer är tillfällig lycka men jag har ju dansen och andra saker som ger mig riktig lycka så att säga, så detta skulle bara vara ett stort plus i kanten ! Haha jag är så löjlig men sneakers är ju en viktig del i en hiphoparen klädsel oftast.. man kan ha hur slitna kläder som helst bara ens sneakers är skinande! Åh jag vill ha fler... jag är förstås väldigt nöjd med de jag har nu för de är skitsnygga... men det finns många andra jag vill ha kan jag lova!

Här är några av de jag vill ha :

       

Som ni ser så är jag mest inne på Nike för tillfället, speciellt färgglada för de är så coola! Haha...

Dagens:
Dryck: kaffe, snäll amanda!
Kläder: bruna mjukisar, å den bruna adidaströjan
Humör: på ganska bra humör
Positiva: det braiga humöret
Negativa: att visa ljuger
Mat: pasta med färssås!
Låt: amandas skönsång
Danslektion/er: dancehall först, sedan streetjazz


din åsikt, mjau!
Postat av: fröken m

så heta skor =)

2008-03-14 @ 13:31:04
URL: http://allstarflashback.blogspot.com

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0