Skinnjackstävlingen avslutas idag...

Japp KENZAS tävling slutar idag som rubriken säger, och jag hoppas verkligen att jag vinner! :) inte för att jag tror det haha... är ju sjukt många som är med och hon ska dra en vinnare! hmm.. jaja får väl hålla tummarna...

Idag ska jag nog mest ta hand om mig själv, Jacke köpte den riktiga hela förpackningen med ögonbrynsfärg när han var i Täby Centrum igår så idag ska det färgas! Sen ska jag nog åka och sola i täby också, behöver det för min dumma hy... ska även fixa ögonbrynen efter färgningen , bäst att göra det i dagsljus för då ser man precis allt i spegeln, vilket inte alltid är så skoj men bra när man ska plocka brynen i alla fall! Ska träna senare också, styrka och koreografi.. ska ta en lång stretch efter det också.

Gud vad jag längtar till intensivkursen på balettakademien! Åh jag har världens bästa mormor! <3



Jag fick förövrigt spela sen igår efter att jag lekt höna! Haha.. det behövdes visst inte så mycket övertalningsförmåga...

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0