Ny design

Japp som ni ser har jag gjort en radikal förändring med min bloggdesign, och jag måste säga att jag är väldigt nöjd!
Vad tycker ni?

Jag hade lite hjärnsläpp ett tag och visste varken ut eller inte, och då fick jag hjälp av Jacke med idéer som gjorde att den blev som den blev, tack så mycket älsk!
Jag gillade inte den förra designen för den var så mörk, men som sagt, nu är jag supernöjd med designen (och mig själv haha)!

Dagens:
Dryck: cider
Kläder: hade tighta jeans förut men bytte till mjukisar
Humör: glad
Positiva: min nya design hehe
Negativa: ont i huvudet
Mat: påsklunch hos J's mormor & morfar
Låt: någon house låt
Danslektion/er: inga alls :'( längtar !!

din åsikt, mjau!
Postat av: Jenny

Tycker nya designen blev super!
Ska kanske tvinga jacke att hjälpa mig lite också...

2008-03-25 @ 20:59:08
URL: http://calanthe.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0