less

jag vet att jag har varit rätt negativ nu ett tag men aa.. jag är less. jag är less på vissa människor, på vissa saker och så vidare. och nu vill inte jag prata mer om det.

Jacke var i alla fall gullig igår, jag var på rätt dåligt humör och vi sms:ade när han var på väg hem, och jag sa att jag kände mig som en höna. Sen när han kom hem hade han varit förbi Ica och handlat lite mjölk och sådant, och även en liten luddig kyckling till mig haha, bara för att jag sagt det där med hönan! Den fick heta Karin . <3

Ska förövrigt dansa commercial hiphop idag, ska bli skoj.,..


Dagens:
Dryck: vill ha kaffe, men no cash
Kläder: mjukisbaggy
Humör: nedstämd
Positiva: commercial idag
Negativa: inga av mina vänner är i skolan
Mat: yoghurt än så länge...
Låt: coppershot - bounty killer


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0