kom hem klockan fem imorse...

Jag, Mirandah, Emma, Malin och Tessi satt först hemma hos Mirandah och rökte lite vattenpipa och drack alkoholhaltiga drycker.. jag drack som sagt corona, mycket gott! Sedan bar det av till gamla stan där vi hoppades på att komma in på ett ställe som hette Huset innan de tog inträde.. men sådan tur hade vi icke! Så Tessi var tvungen att dra hem för hon hade tydligen inte råd med inträde men vi resterande gick in.. där inne hörde jag inte särskilt mycket r'n'b kan jag lova men det var rätt soft i alla fall.. rätt okej house.. mycket folk eftersom det var helgen efter löning men schyst ändå, okej priser och sådär..
Väldigt kul kväll var det i alla fall! Sen fick jag tyvärr ont i huvudet och klockan var väl runt två någonting så då drog jag hem till henke och mackan där jacke var och sen två kollegor till dom.. sen kom även jonas och hans kompis dit. Och jag var redigt berusad så jag la mig på golvet och vilade en stund.
Vid fyra snåret bestämde vi oss för att åka hem... kollade upp bussar och allt det där, tre byten tror jag att det var?
men trötta som vi var, jag och herr jakob, somnade vi till och från på bussen vilket resulterade i att vi åkte på tok för långt... så vi började gå mot östra och som tur var så åkte det förbi en taxi som var ledig.. så vi tog den istället för att gå helt långt till tunnelbanan! För långt dit var det kan jag lova haha...

Bilder kommer på måndag tror jag, hade ingen kamera själv men Mirandah, Malin och Emma hade varsin! Ska bli kul att se bilderna, undrar verkligen hur de kommer se ut nu... när man e nykter.... *host host*

Idag har jag och Jacke bakisdag! Vi har ätit tacos, kollat på southpark och sen The day after tomorrow... sen har vi även gjort bananer i ungen med choklad i !

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0