home again, lite bättre, lite vigare

Japp har kommit hem nu.. båda lektionerna var superkul och nyttiga, gick bra på båda också.
På dancehallen körde vi massa wines och rumpskak och annat kul.. lite på diagonalen med freestyle så man fick vara hur vild man ville (och ja det blev väldigt svettigt) sen började vi på en ny koreografi. Gillar den nye dancehallläraren skarpt. Hon är riktigt duktig.
På streetjazzen med Daniel så gick han igenom det vi började på förra gången en gång till eftersom många vart borta. Men det var bara bra för mig för nu sätter jag det vi gjort riktigt bra.
men det bästa av allt var att Mirandah var tillbaka på träningen! Det är jag väldigt glad över, har saknat henne där väldigt mycket!

 osminkad i skolan :)

Imorgon ska vi på öppet hus på Danshögskolan. Då kan man få lite information om vad som krävs för att söka dit och om det verkligen är någon idé, kommer i och för sig söka ändå, men... ändå haha...
Sen ska vi på stan ett tag, måste inhandla en ny mascara för min är helt torr nu och ett par nya bamboo örhängen, för de jag fick av Jacke för några veckor sen har blivit silver istället för guld (!?).

Nu kommer jag nästan ner i spagat! Det är inte långt nu och det gör inte lika ont haha!
Ser dock kefft ut på bilden för det är ett hack i spegeln, eller alltså, två speglar som möts!
image43
Du är tillbaka kompis <3
Men du, hur i helvete ska vi fixa två till som vill ha en studiecirkel??? Det är bara vi som är seriösa god damnit!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0