här vinns ingenting inte...

blä jag vann ingen skinnjacka :( haha.. inte för att jag var trodde det men ändå.. hade vart kul och få en skinnjacka eftersom jag inte har råd med en själv! jaja så var det med det....

Idag ska jag in till den stora staden och träffa Mirandah! Skulle gå och kolla mjukisar till henne som hon ska ha på träningen! Jag vill också ha nya mjukisar, hatar mina! De ser inte alls hiphop ut som jag vill att de ska göra, vilket de gjorde i början men nu har de tappat formen helt och är jätte stela.. jävla ecko haha...
Ska nog ta med mig systemkameran in till stan, för det är soligt och fint ute! vet bara inte riktigt vad jag ska ha den i? Vill inte ha den fula kamera väskan, och uppsalareggaefestival väskan har så små hantag så man kan inte ha den på axeln... humm detta måste lösas innan jag åker. Måste käka frukost nu!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0