GAH skolångest

Okej. Nu får jag skärpa mig. Håller på att få tokpanik av skolan, för jag har BUS i ett ämne, och IG varning i ett annat and so on... och folk vägrar förstå det här med dansen. JAG KAN INTE SKIPPA DANSEN, okej?! Vårterminen kostar 6000:- och varenda kurs är viktig, i alla fall baletten, housen, hiphopen, commercial hiphopen, dancehallen och streetjazzen, OJDÅ det var ju bara 5 kvällar av de 6 kvällar som jag måste gå på. Det är bara onsdagar som jag ibland kan skippa om det skulle vara viktigt. Som idag t.ex, måste träna på hiphopen och städa och tvätta idag.
Fan i helvetes jävla skit (ursäkta mitt ovårdade språk) ! Jag måste fixa medieproduktionen men jag vet inte hur!
Jag vill verkligen gå ut med fullständiga betyg, men jag vet inte alls hur det här ska gå... Jag har sådan otrolig ångest över allt det här... skitskola... jag vet att det är bara är ca 1 månad kvar (vi har ju 4 veckors praktik då vi inte är här) men det är jobbigt! Jag vet knappt vad jag babblar om nu men jag orkar inte! Jag är trött !!!!!!!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0