Fredag med utgång!

Idag är det utgång som gäller med förkrök hos Mirandah! Vi är ett x antal tjejer som ska ut till ett ganska nyöppnat ställe i gamla stan! Där ska det tydligen finnas två barer, två dansgolv och så spelas det house och R'n'B... skulle tydligen vara helt okej?  Dock så tvivlar jag på att de spelar den sortens house som jag gillar men va fan.. jag ska ut och ha kul i alla fall! r'n'b funkar alltid... , dessutom skulle stället tydligen ha billig öl, vilket jag itne bangar på haha :) ska bli väldigt skoj, har inte varit ute på jätte länge! Ska dricka corona ikväll, som numera är min favoritöl! mjau ser framemot detta, fast ajg har inget kul att ta på mig ikväll :/ får rota igenom lådorna snart... dax att duscha!

image82

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0