festis

Idag är det lördag och jacke fyller år imorgon, så hans käre fader och respektive var här och fikade. jag och jacke hade städat så det var så fint så när de kom hit :) kaffe och  bullar bjöds det på också! inte det dåligt det inte kan jag tala om!

Igår var jag i Täby Centrum och handlade present till Jacke... det gick inte så bra :/ men får hoppas på att han gillar den i alla fall... allvarligt talat jag är verkligen sämst på presenter till honom.. till andra , kompisar och så, är jag riktigt bra på presenter! De blir oftast roliga och personliga! Speciellt när Jess och jag slår våra kloka huvuden ihop.. som t.ex. när Henke fyllde år förra året och han var helt inne i spelet "Viva Piñata" (ja det är ett 360 spel från 3 år och uppåt...) så han fick ju det självklara: en riktigt piñata! Hur bra som helst! Och när jess fyllde 18 så ville hon ha en hund, och hon fick en schäfervalp av mig (från BR och inte alls särskilt levande men ändå..). Superbra, men till Jacke detta året så gick det inte alls bra! jaja, får väl se hur han reagerar...

image26

IIkväll ska vi i alla fall ha lite fest här! Kommer hit lite folk och så blir det öldrickning, mycket trevligt :)
Synd bara att Mirandah inte ville komma... hade gärna haft henne här! Känns lite konstigt nu när jag inte träffat henne på ett tag med tanke på att vi annars ses 6 dagar i veckan i och med dansen..
 I miss my confused crazy friend!! </3


Dagens:
Dryck: kaffe
Kläder: baggy jeans och snyggt linne yay!
Smink: fest sminkad (?)
Positiva: fest ikväll
Negativa: att jackes present fortfarande är SÄMST
Mat: bullar !
Låt: Big Daddy Kane - Calling Mr. Welfare


image25
 Påväg till Täby C igår

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0