Usch vad jag mår dåligt..

Blev lite väl sent igår kanske.. haha.. men jävlar vad roligt jag hade..

Jag och Mirandah började kvällen hos Marcus med grillning och en del vindrickning.. sen drog vi vidare till fest med Felice i margeretelund hos Johan Svensson (vilket gediget svenskt namn va?) som jag inte har den blekaste om vem det är, inte ens efter att nu ha varit på fest hos människan. Nåväl, sådär framåt tre tiden och två vinflaskor senare mådde inte jag och Mirandah så vidare bra, så vi bestämde oss för att bege oss hemåt, på något sätt.. Felice hade ändå dragit för att möta Nicklas och Johan,

När vi kom till busshållplatsen så fattade vi inte mycket av tidtabellerna och bestämde oss att gå till centrum istället. Påvägen dit möter vi endast Nicklas, som har tappat felice & Johan en liten bit ner på vägen. Så vi slår oss ner på marken och filosoferar medans vi väntar på de tu. Sen kommer de, vi dricker öl, jag blir kastade i gräset, Nicklas gör ett gäng bakåtkullerbytor ner i diket (som felice förstås inte alls hade med att göra) och sen går vi hem till Nicklas mamma. Vi hänger där ett tag och vid fem tiden kollar jag om det går någon buss, jo det gjorde det, 05.35 gick den... hårt kändes det.. men vi kom i alla fall hem till våra respektive hem, sisådär vid halv sju imorse.

Där har vi anledningen till att jag känner mig lite... svag... haha, den kvällen var vi värda efter så intensivt tränande!

din åsikt, mjau!
Postat av: Flisan

Hahahaha, jag har aldrig med någonting att göra :)

Inte om det är konstigt iaf ;)



Vi hade sjukt kul iaf :)

2008-06-23 @ 10:39:12
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0