Midsommarplaner

Jag och Mirandah ska hem till Mackans papput och grilla... jacke stannar hemma för han har blivit smittad av det jag hade, så han är sjuk alltså för dom som inte fattade det...

Är på skitdåligt humör av diverse anledningar. Inte glad för fem öre, men förhoppningsvis så ändrar det väl sig när jag är påväg.. för jag har i alla fall jätte snygga kläder på mig! Enligt mig själv förstås hehe.. dock så kunde jag inte ha de örhängena jag ville ha, de var för tunga för mitt ena öra. Det har nämligen blivit så att hålet i det örat har blivit alldeles för långt pga ett par andra örhängen, så det måste vila så det drar ihop sig lite...

Hoppas ni får en trevlig midsommar i alla fall!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0