Isärplockad dator

Ja, anledningen till att jag ej skrev igår... Jacke hade plockat isär både det ena och det andra för att fixa och dona.. så ingen data igårkväll! Men nu är den tillbaka, lite halvt igen.. kan i alla fall surfa och skriva =)

Jag har fått ett jobbigt vardagslyx-beroende... mocchalatte för 38 kr... =/ gott så inåt helvete men dyrt i längden för en tjej som jag med tight budget! Nåväl.. får helt enkelt nöja mig med kaffe från pressbyrån ett tag framöver...

För övrigt så har jag äntligen hittat ett sjukt snyggt boombox halsband, älskar det! Lägger upp bild på det så fort datan är helt hel igen.. haha.. sen har jag även investerat i ett par snygga örhängen från H&M.. en bild på dem kommer också framöver.

På fredag är det midsommar och Gulan är stängt, då är jag som ni kanske förstår ledig! Ganska skönt, ska dricka mousserat rosévin som jag fick av min syster på studenten. Ska väl förmodligen grilla med ett gäng vänner, mysigt!

Appropå Gulan så har de fått in ett gäng riktigt schysta bamboo-örhängen! Check it out:

 

www.gulanstore.se

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0