Godmorgon

Idag är det fredag, och inget jobb minsann.. är verkligen inte frisk ännu. jag har slem i halsen och näsan så det räcker och blir över till en hel familj. Jo det är sant.

Så vad händer idag? Ja... det kan man fråga sig... ska nog ligga i sängen och kolla på South Park fram till... två, tre tiden.. för att sedan förflytta mig till soffan och kolla på tv då de bästa serierna börjar.. För att sedan välkomna min pojkvän hem vid sex tiden. Därefter lär det bli filmtittande. Guuud vilken fullspäckad dag va? Oj oj oj.... hur ska detta gå...

Kanske sätter mig här på lite kläd/sneakersjakt senare, då skriver jag nog en rad eller två igen :)

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0