Gjort mitt hiphop solo nu

Har varit i gamla stan i princip hela dagen och komponerat ihop mitt solo som jag ska ha på Danscenters intagningsprov.. mitt solo suger. Det suger så otroligt hårt men jag har inget annat.. så det får bli som det blir.. får försöka utstråla och ha mig så mycket som möjligt antar jag.. och göra bra ifrån mig på klasserna. Åh vad jag inte ser fram emot det...

Nåväl.. jag har i alla fall varit jäkligt snygg idag! (och mirandah var också vacker!)

fan det går inte att ladda upp bilder!!! Skitsamma laddar upp de imorgon eller något sånt istället...


Haha förresten kom att tänka på en sak när jag var vid Rydbo kyrka igår.. Amanda, kommer du ihåg vad du gjorde i Kungens hästhage? =D


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0