Äta snor?

Måste bara berätta om en incident på bussen härom dagen.... jag satt på bussen på väg till jobbet i vanlig ordning. Satt och pillade med mobilen med huvudet lutat mot fönstret. Snett framför mig satt en man i kanske 45 -50 års åldern, jag ser honom i profil. Han kliar sig i näsan och stoppar sen in fingret i..... munnen?! Sen ser det ut som att han biter på nageln bara... så jag andades ut och övertygade mig själv om att jag missuppfattat det han gjorde.
Men så vänder han lite på huvudet för att titta ut genom fönstret, så jag ser honom ännu tydligare. Då stoppar han in sin tumme i näsan, gräver runt lite och stoppar sen in den i munnen! Och äter sitt eget snor!! Han försökte även släta över det med att bita på tummnageln men jag såg den här gången! Det var så äckligt alltså.. fy...

Jag menar visst om små barn gör det, de vet inte bättre, men en vuxen man?! Kom igen!


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0