Nya krejjer!!

Har köpt ett par skor och en jacka idag! Och ett linne/t-shirt som jag lägger upp en bild på en annan dag!



mjaoooo roooosa!



Roooosa! haha



Beeen



Heeeej alla !



Fin jacka som kommer användas i höst!

Så vad tycks om min inköp? :)

din åsikt, mjau!
Postat av: Sälen(ja e en säl nu efter allt latade nu i sommar)

åå toppentoppenTOPPEN! Jackan å sneakeserna matchar ju så-rätt-så-hett som jag själv skulle sagt det! tshirten å armbandet var även de ett lyckligt par!

2008-07-28 @ 21:04:54
Postat av: Bea

undrar bara vart du köpt skorna? de var jättefina!

2008-08-01 @ 15:50:52
Postat av: tullan

tjolahopp tjolahej,måste först bara säga att jag tycker din blogg är jättebra och läser den i stort sett varje dag :)

Undrar sedan vart du har köpt din nys snygga jacka?:D eller vart man kan få tag på den? :)

kram

2008-08-02 @ 23:45:47
Postat av: Camilla

Tack allihopa ! :)



Både skorna och jackan har jag köpt av min kollega som nyligen varit i Kina, så åk dit om ni vill ha det haha! Annars gå in på caliroots.se och kolla, där finns det mycket nike!

2008-08-03 @ 13:18:53
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0