När jag får min lön

Jag sitter här och drömmer mig bort lite granna.. jag och jacke är fattiga som kyrkråttor just nu, och jag skojar inte! Vi har knappt ett öre, det suger. fattar inte hur pengarna försvunnit så snabbt? Det enda jag köpt i klädväg den här månaden är leggins, som i och för sig inte var de billigaste på marknaden, men i alla fall... humm sen var jag och Mirandah ute en kväll också..

Aja skit samma, det jag försöker komma fram till här är aatt jag funderat ut lite grejer som jag behöver köpa när jag får min lön:

1. Nya sneakers
2. Knäskydd till dansen
3. Hårfön
4. Bikini
(5. Eventuellt ett par nya jeans)

Sådärja... känns som jag glömt något men det visar sig nog.

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0