Jessicas födelsedagskalas

Igår firades jessica som fyller 19 på måndag, det var väldigt trevligt! Träffade en del jag inte sett på ... ja jag vet inte hur länge! Jätte kul var det i alla fall, och jag tror Jessica också är nöjd. Kom ju en del människor som sagt.

Jag såg dock ut som ett spöke märkte ajg när jag kollade på bilderna, jag var så jävla blek! USCH! Måste hitta lite sol snart, vill inte sola solarium... men det kanske får bli det i alla fall om inte solen hinner komma fram imorgon.. bläääää

Men fick en del andra roliga bilder på folk och så!


               Jakeee                            Jess & Felice                Linnea, mik, jess


                 Folk                                       öl                                   Amanda
 
 mikaela & jossan                    vackra sko                        mik o ida

din åsikt, mjau!
Postat av: am

jag är toppen snygg! haah

2008-07-20 @ 16:32:57
Postat av: Vicky

Hahaha ja :D lite psyko är jag!

Åh nu blev ja fan mer sugenpå dina skor än de där reeboksen asså.. bah bah! asafina ju!

2008-07-20 @ 16:44:26
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: Vicky

Du fick mig just att beställa de där skorna hahaha... tyckte dom såg snygga ut när ja såg dem på hemsidan men sen tänkte ja nää d e ju så lika mina andra, sen när ja såg din egna bild nu.. BAH... dom fick mig! :D

2008-07-20 @ 17:13:08
URL: http://www.viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0