Fobier

Jag var så otroligt rädd för en liten stund sen, jag lovar er, jag höll på att svimma av rädsla! I denna stund som jag skriver detta så ligger det en kastrull i sängen med ett täcke över, som ej får öppnas förens jacke kommer hem.

"Varför i helvete har du bäddat ner en kastrull?" tänker ni säkert nu. Jo det ligger nämligen till såhär; att jag är extremt rädd för insekter, speciellt de stora. Speciellt de som kan flyga, eventuellt hoppa högt. Vet inte riktigt varför jag är så rädd för de, med tanke på att våra svenska insekter (med undantag för fästingar) inte kan göra en någon större skada.

Jag tror det har med att de är så opålitliga, kan flyga snabbt som satan och kan lätt "fucka ur" eller vad man nu ska säga haha... usch, är lite rädd för att de ska krypa in i öronen eller näsan eller sitta på ens ansikte när man sover... USCH JAG ÄR SÅ LÖJLIG!

Tillbaka till kastrullen i sängen.. Under denna kastrull ligger det en gigantisk mal, ni vet en nattfjäril? En brun en med skitstort ansikte. Den låg där och mös i min säng samtidigt som den elakt stirrade ut mig, hotfullt kändes det nästan. Jag vågade knappt gå nära den, jag vågade inte ens fånga den i ett glas för att släppa ut den.
Jag kunde ändå inte förmå mig själv att gå ut en sväng och hoppas på att den var borta när jag kom tillbaka, för då skulle den säkert sitta i någon vrå och lura tills dess att jag gått och lagt mig... nej hua mig!

Så nu ligger han där under kastrullen tills Jacke kommer hem. Tur att man har en karl i hemmet som kan ta itu med saker som detta.


USCH VAD JAG ÄR TÖNTIG!!!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0