En trött söndag.

Ja idag är det en trött söndag med inte allt för mycket att skriva om.. är varken inspirerad till att skriva något vettigt och har inte mycket att berätta om denna dagen mer än att vi käkat och kollat på film, intressant va?

Däremot så har jag en t-shirt att visa, denna vill jag ha! Finns på caliroots!



Sen när blev ajg en "modebloggare" ? Vill helst inte sätta mig själv i något fack, men det var faktiskt Mirandah som sa det! hm... har det blivit "för mkt" sådant på min blogg på senaste kanske?

din åsikt, mjau!
Postat av: TINA DEN FINA

snygg tröja :)

2008-07-06 @ 16:47:37
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: en fundersam val

nämen vadå, ja menade ju de som positiv feedback när ja sa att du gått å blivit en modebloggare. Det är ju toppen, eller hur? Eller är de nåt fel på å va modebloggare? Nä, de tycker ja minsann inte. Dessutom så kan du ju passa på å motbevisa fördomen om att alla modebloggare skriver om samma mode, de gör ju inte du.

2008-07-07 @ 13:32:25

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0