En del "måsten" att klara av idag..

Jag har en del skittråkiga saker att göra idag.. måste ringa banken m.m. Och inget jobb minsann.. vet inte när jag behövs nästa gång på Gulan, det är skitjobbigt. Trodde jag skulle få jobb hela sommaren, men det var visst mest bara juni. Nåväl. får väl hoppas att de ringer snart igen så jag drar in en liten slant i augusti i alla fall.

Men över till något roligare; det kan mycket väl bli så att jag och jess åker till URF i år igen! Och det kommer riktigt bra artister detta året också, men bäst av allt så kommer Soundkilla Crew och spelar dancehall på tältscenen igen och det allra bästa: Beenie man kommer i år! Fy fan vad roligt alltså! Längtar redan!


Jag & Jess, URF 07

din åsikt, mjau!
Postat av: DaNieLa

Dit ska jag fortsätta åka varje år tills jag dör! Hoppas Beenie Man inte ställer in i år igen bara.

2008-07-09 @ 21:32:39
URL: http://krayzie.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0