fred-dag!

Igår dansade jag commercial hiphop. det var sjukt roligt men väldigt svårt eftersom nivån var avancerad... en riktig utmaning så att säga men fan vad kul det var! och läraren var jätte bra, han pratade bara engelska! känner att den här kursen kommer ge mig mycket! haha det var så sassy och girly! riktig pussycat doll stil!
sen skulle jag egentligen dansat orientaliskt men jag fick inte plats så jag och mirandah hoppade in på en dancehall kurs med nybörjar nivå, det var ju bara rena skämtet... upprepade stegen hur många gånger som helst.... typ teletubbie style..... så aldrig mer den nivån haha.. fick i och för sig lära mig ett nytt dancehall steg som heter bird flu, mycket lustigt steg!

idag ska jag dansa danchall/ragga och sedan streetjazz med Daniel, ska bli kul att träffa honom igen! :)
 och ikväll ska jag och mirandah ut på skakäventyr och föra med vin och vattenpipa! skoj!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0