Southpark & pizza

Har legat hela morgonen och kollat på southpark med jacke.. jätte mysigt :) sen gick vi o handlade pizza (jacke handlade pasta). Bra frukost ...
Helgen blev förstås inte som jag planerat, fest hos Henke o Mackan. Drack öl och lite jell-o shots! Det var trevligt igår i alla fall men jag blev inte så särskilt full, verkar inte bli det längre? Jätte konstigt! Nåväl får väl se till att ha mig en redig fylla snart, på lovet kanske? Ja det låter bra! Vill gå till ett svettigt dancehallställe, och inte något bratigt ställe.. skulle kanske följt med Mirandah och dem ut igår men de skulle till Viper room och jag hade redan så trevligt där jag var så jag stannade där istället. Stackars Mackan och Henke som fått städa idag haha.. fast det är faktiskt väldigt skönt att slippa vara den som behöver det! Var ju alltid folk hos Jacke på helgen när han bodde i berga, då fick vi städa varje lördag eller söndag morgon, det var inget roligt haha...

Gud vad jag skriver konstigt idag? Men jag är väldigt trött och förvirrad som vanligt haha...
Får skriva något emr sammanhängande senare eller imorgon kanske..


Dagens:
Dryck: fanta
Kläder: mjukis
Smink: inget alls
Positiva: att det är så varmt ute
Negativa: att jag är sugen på ngt, men vet inte vad?
Mat: pizza
Låt: southpark themesong haha

din åsikt, mjau!
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2008-02-17 @ 17:15:22
URL: http://junitjej.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0