sneakers och alla hjärtans dag

japp har nya sneakers! och det är så fräscha så jag blir galen, haha!
älskar dom! har gått och suktat efter dem sen de kom ut i butik för några veckor sen, och nu är de äntligen mina.
De förra skorna var lite... sunkiga så jag behövde verkligen nya!

Alla hjärtans dag idag.
......
Vad ska man säga om det egentligen?
Grundtanken är fin men som vid alla "högtider" försöker affärerna tjäna pengar på det.
Inte helt konstigt men det förstör lite just den här dagen tycker jag.
Nåväl, finns inte mycket jag kan göra åt det i alla fall .

Har inte så mycket att skriva idag, är inte på så mycket skrivar humör.

Förresten så har jag blivit kär, i Oldschool hiphop!
Det är sjukt kul att dansa för det är så flowigt och musiken är så nice!
Ska leta upp en kurs och se hur mycket det kostar, för jag skulle verkligen vilja dansa bara oldschool!
Det är kul!

Men här är iaf en bild på världens snyggaste sneakers, som är MINA <3

image7

din åsikt, mjau!
Postat av: mrrr

meh, de där e ju inte dina, dina har ju grönt på sej.
jamenar, hallå?

2008-02-14 @ 10:53:09

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0