sametinget

japp, så är det.

idag är det en väldigt trött dag. men däremot fick jag reda på att vi är lediga imorgon!  väldigt väldigt skönt!
När jag fick reda på det spred sig en varm och mysig känsla i min kropp, underbara ledighet!
Så dagen känns inte så tung nu i alla fall :) måste träna när jag kommer hem eftersom jag inte ska dansa idag. Ska med Jacke och Henke till en tillställning (eller vad det nu är, vet ärligt talat inte så mycket om det) där Pioneer visar nya grejer, och bjuder på dryck och tilltugg.

Hmm...har inte så mycket att skriva om idag, så jag kör en dagens:

Dagens:
Dryck: kaffe <3
Kläder: stooora mjukiskläder
Smink: inget, bara täckstift :)
Positiva: ledighet imorgon!
Negativa: denna konstanta trötthet...
Mat: grönsakswok från igår, mums!
Låt: concrete jungle - bob marley

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0