jobbig dag

började dagen med magont.. det var sådär lagom kul
men nu har det i alla fall gått över.
ska gå och handla lite snart.. usch pengarna tar slut så snabbt när man bara lever på studiebidraget!
tänkte göra grönsakswok med cocosmjölk och ris i alla fall, det ska bli gott!

sen blir det balett klockan fem, och efter det mellan/avancerad hiphop, usch Robban (läraren) kommer äta upp mig! jävla skit! Vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet den här gången? Det gjorde jag nästan med housen, fast nej, det går bra med koreografierna, det är bara freestylen jag suger på just nu. Skulle behöva en lokal där jag kan träna för mig själv en gång i veckan, min dans skulle utvecklas så mycket bättre då! Får bara ut 50% av min träning annars och det är ju inte så kul.. speciellt med tanke på att jag dansar 6 dagar i veckan. Hm.

Förövrigt så vill jag inte vara liten längre, jag vill vara stor!
Jag är så liten så liten, det är ju nästan löjligt!
Gah.
(nu pratar vi inte ålder, utan kropp)

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0