Helg

Nu är den efterlängtade helgen här, underbart! Är kanske ledig på måndag och definitivt ledig på tisdag, underbart!
Ikväll blir det bara chill hemma med jake the shake men på lördag är det klurigare, ska antingen till Mirandah och fira Malin eller till Henke & Mackan med Jacke och festa där.. . eller bara stanna hemma. För jag måste nästan dansa på söndag! Känner att jag behöver det, men jag vill ju bra gärna vara med och festa... :/ inte så kul att sitta hemma! Borde träna lite på lördag också, tränar inte ryggmusklerna så ofta så det skulle behövas, och armarna!
Det behövs verkligen... hm. Stretcha också förstås.. sen har jag flertalet koreografier att träna på, GAH!

Men nog om min träning.
 Kör en dagens idag också;

Dagens:
Dryck: rooibos te
Kläder: baggy jeans <3
Smink: lite maskara bara
Positiva: slutar tidigare !
Negativa: prov i samhällskunskap
Mat: vet ej än!
Låt: marijuana - richie spice

Kom och tänka på det gulligaste jag någonsin hört av min jämnårige halva
"Ibland känner jag mig som en liten ponny..."
Haha så gulligt så jag nästan dör!
Men allvarligt talat så förstår jag henne, jag kan faktiskt känna mig så ibland.. speciellt som att jag ser ut som en häst när jag garvar. Men och bara känslan.. lite svårt att förklara men det bara är så!


Jag och jess som små ledsna ponnys

image10


din åsikt, mjau!
Postat av: M.

Varför är du definitivt ledig på tisdaG?
Layouten var fin förresten!
Gillar glassarna :P haha :D

2008-02-15 @ 12:16:50
URL: http://explosive.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är den till höger för jag har två färger på håret, och du är den till vänster för den e brun

2008-02-15 @ 19:25:40
URL: http://jessp.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0