en dag i sänder

Det betyder väl att man tar en dag i taget? Kändes som en bra rubrik om inte annat.
Förresten vad tycks om min nya header? ;)

Klarade provet igår, väldigt skönt. Hade commercial hiphop igår också, riktigt kul var det.
Britney Spears - Toy soldier .. den låten hade vi.

Jag är så otroligt trött på skolan, grått kyligt regntigt väder och människor på tunnelbanan som luktar konstigt.
Matematik B kan jag ju bara glömma att klara.. har inte ens fått det på någon lektionstid plus att jag har för mycket annat i skolan jag måste fixa. Vill bara ta studenten! Vad jag ska ha för jobb i sommar får jag se då men nu orkar jag inte mer, har god lust att krypa tillbaka under täcket varje morgon och sjukanmäla mig men som tur är har jag i alla fall en uns av självdiciplin så jag går faktiskt upp och hinner faktiskt med den tidiga bussen varje morgon, stressigt är det om inte annat men hinner gör jag. Sen har jag ju dansen på eftermiddagarna/kvällarna men det är bara roligt! Det jobbiga är tunnelbaneresan dit, eftersom jag alltid åker i rusningstid så blir det packat med männsikor, och vissa luktar så konstigt! Det värsta är när något äckel sitter och hostar, jag försöker oftast att inte andas då men det blir jobbigt i längden..... uuusch hatar tunnelbanan i rusningstrafik!

Men nog med klagande, nu ska jag göra min topp 3-lista för idag:

1. Att jag ska dansa dancehall/ragga och sen streetjazz med Daniel
2. Min religions uppgift om livsåskådningar blev jätte bra
3. Amandas och mina teckningar vi gjort idag, mycket vackra!


din åsikt, mjau!
Postat av: amanda

ja teckningarna va ovanligt vackra idag.. fast att den läskiga gubben väcker äckel och avsky hos mej

2008-02-01 @ 14:40:36
URL: http://amandahej.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0