döing är vad jag har varit denne dag

Idag har jag fått spela teater! i samband med dansen då, hade vikarie på streetjazzen, det var skitroligt att göra något annorlunda! Man skulle vara två och två, den ena skulle spela död (ja man skulle alltså inte dansa då om man var denne) och den andra skulle vara den ledsna personen, sen fick vi koreografi och ganska fria händer, det var sjukt roligt! Var en mycket duktig skådespelare haha.. eller kanske inte men det var roligt i alla fall. 

Var på tegel i onsdags med jessica, hm.. lite mycket öl blev det kanse, men kul var det! Och mycket dansande haha! Dock så gillade jag INTE att mitt linne inte behagade stanna där det skulle, var tvungen att dra upp och fixa och dona med det hela tiden! Dessutom kollar folk konstigt på mig och Jessica, troligtvis för att båda har baggy och är små som få? Men det är lite jobbigt ibland faktiskt..
Fast den stora frågan är.. varför köpte jag en cider?! en päroncider?! Jag gillar inte ens det? Slöseri med pengar är vad det är! Skärpning Camilla...
Men om man bortser från cider incidenten så var det riktigt kul att få unna sig att gå ut en kväll, och jag hade saknat min andra halva väldigt mycket! Vi får se till att träffas så fort det går igen :) <3

Ska bara ta det lugnt ikväll, och imorgon. Det enda som kanske ska göras imorgon är en fika med Emelie, hoppas det blir av har saknat min extra mamma.!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0