Dansen

Det enda som pågår i mitt huvud just nu är tankar kring dansen. Vart jag än är, skolan, bussen, tunnelbanan, hemma, i duschen, när jag handlar osv osv så tänker jag på dansen. Jag går igenom koreografier i huvudet, kommer på egna när jag lyssnar på musik (vilket jag oftast gör), tänker på min framtid inom dansen, och ja, allt som kretsar kring dansen helt enkelt! Jag kom faktiskt inte på det här för ens imorse..
Jag har så många koreografier att komma ihåg så jag måste gå igenom dem i huvudet flera gånger om dagen...
Det låter som att jag klagar kanske, men det gör jag faktiskt inte. Dansen är det som gör mig lycklig och driver mig framåt, den ger mig mening.


Fortsätter senare...


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0